Ezt a hirdetést archiválták.

Egy profi kereskedelmi asszisztens - titkárnő, állást keres

Budapest X. kerület
6 éve, 5 hónapja

Hasonló hirdetések

  • Régen frissült
    Budapest X. kerület, Óhegy utca 47.
    Felnőttképző Intézményünk Oktatási asszisztenst keres, heti 20 órában részmunkaidőben. Feladatok: *dokumentáció készítés *Dokumentációk karbantartása, adminisztrációs feladatok ellátása *személyi anyagok kezelése *adatbázis kezelés *Szerződések lefűz...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Budapest X. kerület
    3 hónapja, 2 hete
  • Régen frissült
    Tréning koordinátor - Budapest X. kerület
    Budapest X. kerület
    Multinacionális vállalathoz várjuk jelentkezésed irodai munkatárs pozícióra, minél hamarabbi kezdéssel. Elvárások: - Érettségi bizonyítvány - Kiváló angol nyelvtudás szóban és írásban - Jó szervezőkészség - Pozitív személyiség Jelentkezz most! 0670/6...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Budapest X. kerület
    3 hónapja, 2 hete
  • Régen frissült
    Budapest X. kerület, 1108. Budapest Kozma utca 13.
    Ügykezelő előadó A felvétel feltételei: - rendvédelmi igazgatási alkalmazotti szolgálati viszony - középfokú (érettségi) végzettség - magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet, belföldi lakóhely, egészségi alkalmasság, erkölcsi bizon...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Budapest X. kerület
    1 éve, 3 hónapja
  • Régen frissült
    Asszisztens munkatársat keresünk
    Budapest X. kerület, Fogadó utca 4.
    Feladatok: • Általános irodai és adminisztratív feladatok: időpont-egyeztetések; fénymásolás; adatrögzítés; kapcsolattartás a társosztályokkal, levelezés és egyéb ügyintézés • Termeléselőkészítési csoportvezető és a termeléselőkészítők munkájának tám...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Budapest X. kerület
    1 éve, 5 hónapja
  • Régen frissült
    Budapest X. kerület, Gyömrői út 76-80
    Fémalkatrész gyártással foglalkozó vállalkozás keres azonnali belépéssel vezetői asszisztens munkakörbe munkatársat . Feladata többek között számítógépes adatrögzítés - termelés indítás, nyomon követés, lezárás - számla ellenőrzés, szerződések naprak...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Budapest X. kerület
    1 éve, 10 hónapja


Sajnáljuk, de ehhez a hirdetéshez nincs feltöltve kép vagy videó.
Kérhetsz egyet a felhasználótól.
  • Hirdetés ID: MAXAPRÓ-3761453
  • Kategória: Állás, Munka
  • Alkategória: Irodai munka, Adminisztráció
  • Pozíció típusa: Főállás
Leírás
Ápolt külsővel, vevőközpontú, udvarias de határozott fellépéssel, pontos munkavégzéssel, ambiciózus, lojális, jó problémamegoldó és jó kommunikációs képességgel állást keresek.

Gyakorlatot szereztem élelmiszer kereskedelmi cégnél mint : személyi asszisztens, / a vezető közvetlen munkáját segítő írásbeli dokumentumok előállítása, szerkesztése, határidők egyeztetése, költségvetések előkészítésében való segédkezés, szerződések, megbízások, beszerzési megrendelések előkészítése, ügyfélkezelés, ügyfél-tájékoztatás, személyi titkári feladatok elvégzése beszámolás a vezetőnek / sex mentes !!!

üzletvezető, bevételező, leltározó, számla kibocsájtó, beérkező számlák kezelője, áruátvétel, pénztár és házipénztár kezelése

Közös képviseleten : ingatlan tulajdonosok problémáinak megoldása, házak közüzemi számláinak elutalása ,

Molnár Katalin

[------]

Elhelyezkedés
Budapest X. kerület

 
Elhelyezkedés
Budapest X. kerület